Jaarverslag 2023

Geplaatst op

Het jaar 2023 heeft in het teken gestaan aan het geven van invulling aan het ondernemingsplan. We werkten hard aan het geven van zekerheid aan huurders. We stopten veel energie in leefbaarheid en we investeerden flink in de samenwerking met partners. Daarnaast bouwden we in verschillende wijken nieuwe woningen. De vele reacties van geïnteresseerden voor bijvoorbeeld de nieuwbouw van De Meker bevestigen de urgentie. Ook investeerden we veel in onze bestaande woningvoorraad en zijn er veel woningen verbeterd en verduurzaamd, soms gaf dit overlast voor bewoners, maar over het algemeen is de tevredenheid van huurders goed. Tenslotte zijn we erg blij met het opgerichte Huurdersplatform Woongoed Middelburg. De (nieuwe) centrale huurdersvertegenwoordiging.

Klik hier om het jaarverslag te lezen.
Klik hier om het verkorte jaarverslag te lezen.

Deel dit nieuws

Overig nieuws

Herinrichting deel binnentuin Stadsschuur

Samen met twee betrokken bewoners ontwikkelden Woongoed en hovenier H2Groen een mooi plan om de binnentuin aan de Stadsschuur opnieuw te herinrichten en te beplanten. Het doel was de tuin weer een frissen aanblik te geven met mooie beplanting en ruimte voor een gezellige binnenplaats zodat de bewoners daar kunnen genieten van de zon. De beplanting is heel divers geworden, van Taxushaag, Toscaanse Jasmijn, Hortensia tot een Vijgenboom. Ook wordt het pad breder gemaakt met het oog op levensloopbestendig wonen. Afgelopen donderdag waren wijkbeheerders Jason en Michel van Woongoed aanwezig samen met Arjan van H2Groen. Tijdens dit moment konden bewoners allerlei vragen stellen over de tuin. Hier werd door diverse bewoners gebruik van gemaakt en werden ideeën opgedaan. Eind november voert H2Groen de herinrichting uit. Dit duurt enkele dagen.

Vorige week donderdag 29 augustus was het weer tijd voor onze jaarlijkse Woongoeddag. Dit jaar organiseerden we deze in de Edelstenenbuurt.